εκπαίδευση

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση: Ίσως η πιο παραμελημένη παράμετρος σε σχέση με την ανάπτυξη ιστοσελίδων!

Προσλάβατε κάποιον επαγγελματία και δημιούργησε για εσάς τον ιστότοπο των ονείρων σας. Συγχαρητήρια. Τώρα τι; Πως θα την χειρίζεστε; Γνωρίζετε τι σημαίνει SEO; Πως να προσθέτετε σωστά τα προιόντα σας ή τα άρθρα σας; Τι ενέργειες συντήρησης χρειάζονται; Πως αλλάζετε κάτι χωρίς να χαλάσετε τα αποτελέσματα SEO που ήδη έχετε ή ακόμη και ολόκληρο τον ιστότοπο;

Αυτά και άλλα πολλά, είναι θέματα που πρέπει ο επαγγελματίας που προσλάβατε να σας τα δείξει και εξηγήσει. Πριν αποδεκτείτε την προσφορά, σιγουρευτείτε ότι περιλαμβάνει και επαρκή εκπαίδευση.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει η Εκπαίδευση;

Τα θέματα που απαιτείται να καλυφθούν είναι ενδεικτικά:

  1. SEO. Τι είναι και πως να τα καταφέρετε
  2. Χρήση του back-end
  3. Χρήση του front-end
  4. Πρότυπα-διαστάσεις εικόνων/φωτογραφειών.
  5. Επεξεργασία εικόνων
  6. Πρόσβαση στον διακομιστή
  7. Αντίγραφα ασφαλείας
  8. Επικοινωνία με τους επισκέπτες
  9. WordPress περιβάλλον
  10. WooCommerce περιβάλλον (για Eshops)
  11. Παρακολούθηση στατιστικών
  12. Πολιτική ασφαλείας
  13. Πολιτική απορρήτου και όροι χρήσης
  14. Διαδικασία υποστήριξης από τον developer

Μην περιμένετε να σας παραδοθεί κάποιο εγχειρίδιο. Ο κάθε ιστότοπος είναι διαφορετικός, οπότε είναι λογικό να μην υπάρχει user-manual που να καλύπτει τα πάντα. Όμως η εκπαίδευση πρέπει να πάρει μερικές ώρες και εσείς να είστε έτοιμοι να κρατήσετε σημειώσεις.

Μια ακόμη καλή συμβουλή

Η εμπειρία μας λέει:

Συμφωνείστε από την αρχή με τον developer που θα χρησιμοποιήσετε οτι στην όποια τιμή συμφωνήσετε θα περιλαμβάνονται δύο εκπαιδευτικές συνεδρίες.

Είναι σίγουρο, ότι όσο καλή/εκτενής και να είναι η πρώτη εκπαίδευση, σίγουρα θα σας δημιουργηθούν κάποιες απορίες όταν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό σας. Σημειώστε τις όποιες διευκρινήσεις χρειάζεστε και φροντίστε στη δεύτερη εκπαιδευτική συνεδρία να καλυφθούν.

Εμείς στο DIgitizeMe σε κάθε προσφορά μας φροντίζουμε να συμπεριλαμβάνουμε τουλάχιστον δύο εκπαιδεύσεις, για αυτό ακριβώς τον λόγο. Μάλιστα επιμένουμε, ακόμη και όταν ο πελάτης θεωρεί ότι αυτό είναι υπερβολή. Δεν έχουμε συναντήσει πελάτη που τελικά να μην παραδέχτηκε οτι πράγματι χρειάζονταν και η δεύτερη συνεδρία.

Αν σας ενδιαφέρει η συνεργασία μαζί μας,