Πρόβλημα με το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού σας;
Ένας ιστότοπος είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την προσέλκυση επισκεψιμότητας και τη δημιουργία περισσότερων ευκαιριών για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εκτός από μια ελκυστική εμφάνιση, ένας ιστότοπος πρέπει να έχει εκπληκτικές λειτουργίες και δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύουν την προσοχή των διαδικτυακών χρηστών.
Η δημιουργία επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας είναι απαραίτητη, αλλά η μετατροπή αυτής της επισκεψιμότητας σε δυνητικούς πελάτες είναι ακόμη πιο σημαντική. Δεν είναι πλέον πολυτέλεια οι πελάτες απλώς να σκοντάψουν στον ιστότοπό σας και να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω μιας φόρμας όπως τα προηγούμενα χρόνια. Είναι τόσο δύσκολο όσο ποτέ να προσελκύσουμε την προσοχή των πελατών, γι ‘αυτό οι καμπάνιες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι σημαντικές και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι μια επιλογή επιβίωσης.
Επιστρέφοντας στον ιστότοπο, εάν ο ιστότοπός σας έχει εξαιρετικά χαμηλό ποσοστό μετατροπών, θα ήταν καλό να βρείτε μια έμπειρη εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων, ώστε να μπορούν να ενσωματώσουν βασικά στοιχεία στη σχεδίαση του ιστότοπού σας. Τα παρακάτω είναι λεπτομέρειες σχεδίασης που θα μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες μετατροπής της επισκεψιμότητας σε δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό σας:
1. Απλό σχέδιο
Στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, η απλότητα αναφέρεται στον μινιμαλιστικό σχεδιασμό και τη χρηστικότητα μιας ιστοσελίδας. Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας πρέπει να είναι απλός. Μια καθαρή σχεδίαση θα επιτρέψει στους χρήστες να αναζητήσουν ξεκάθαρα τις πληροφορίες που αναζητούν και το περιεχόμενο θα βρίσκεται στο επίκεντρο και θα παρουσιάσει την επιχείρησή σας εντυπωσιακά αντί να ενοχλεί τους χρήστες με ανεπιθύμητες πληροφορίες ή ακατάλληλη μορφοποίηση σχεδιασμού.
Η παροχή ακριβών πληροφοριών για τους χρήστες σε ένα καλά μορφοποιημένο μοτίβο που είναι ευανάγνωστο και κατανοητό είναι υψίστης σημασίας.
2. Αποκριτικός σχεδιασμός
Σε πολλές πρόσφατες μελέτες, ανακαλύφθηκε ότι η πλειοψηφία της διαδικτυακής κίνησης σήμερα δημιουργείται μέσω κινητών συσκευών. Ο αριθμός των χρηστών κινητής τηλεφωνίας αυξάνεται κάθε χρόνο καθιστώντας τον έναν πολύ ενδιαφέροντα δυνητικό τομέα για διαδικτυακούς εμπόρους. Ως εκ τούτου, είναι απολύτως επιτακτική ανάγκη να έχουμε έναν ανταποκρινόμενο σχεδιασμό ιστότοπου που να φαίνεται εξίσου εντυπωσιακός σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης. Όλες οι λειτουργίες και οι ενέργειες πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμες σε αυτές τις συσκευές.
3. Μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτωσης
Στην πραγματικότητα, τίποτα δεν σκοτώνει τόσο τις εμπειρίες των χρηστών, όσο οι χαμηλές ταχύτητες φόρτωσης του ιστότοπου. Στην ιδανική περίπτωση, θα χρειαστούν μόλις δύο δευτερόλεπτα για τη φόρτωση του ιστότοπού σας. Μπορείτε να ελέγξετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας μερικά από τα κορυφαία διαδικτυακά εργαλεία όπως το Pingdom.
Επίσης, η λήψη βοήθειας από μια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων για βελτίωση, όπου απαιτείται, θα ήταν επωφελής για το ποσοστό μετατροπών. Μην χάσετε έναν δυνητικό πελάτη λόγω μεγάλων εικόνων και περιττού κώδικα που καθιστούν τον ιστότοπό σας αργό.
Έχουμε ήδη συζητήσει πόσο σημαντικές είναι οι κινητές συσκευές, αλλά η ταχύτητα των κινητών είναι ακόμη πιο σημαντική και έχει άμεση σχέση με την επιχειρηματική επιτυχία.
4. Απλή πλοήγηση
Η πλοήγηση στον ιστότοπό σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή. Όταν ένας δυνητικός πελάτης επισκέπτεται τις ιστοσελίδες σας, θα πρέπει να μπορεί να βρει τις απαιτούμενες πληροφορίες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Θα πρέπει να υπάρχει μια εύκολη γραμμή αναζήτησης όπου μπορούν να εισάγουν τα ερωτήματά τους και να αναζητούν τις απαιτούμενες πληροφορίες. Μην συμπεριλάβετε συντριπτικές επιλογές στο μενού πλοήγησης. Διατηρήστε την πορεία καθαρή και το ποσοστό μετατροπών σίγουρα θα αυξηθεί.
5. Μια καλά καθορισμένη σελίδα επαφής
Συχνά παραμελείται, αλλά είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σχεδίασης για τον ιστότοπο μιας εταιρείας: μια φόρμα επικοινωνίας. Διευκολύνετε τους πελάτες σας να επικοινωνούν μαζί σας. Ενσωματώστε μια εύκολη φόρμα επικοινωνίας μαζί με την πλήρη διεύθυνση της επιχείρησής σας και τους αριθμούς τηλεφώνου σας. Η φόρμα επικοινωνίας πρέπει να έχει τα ελάχιστα απαιτούμενα πεδία και να μην είναι εξαντλητική για συμπλήρωση.
Υπάρχουν πολλά που πηγαίνουν στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, αλλά κανένας ιστότοπος δεν αξίζει τον κόπο αν δεν έχει ικανό ποσοστό μετατροπών. Την επόμενη φορά που θα δημιουργήσετε ή θα βελτιώσετε έναν ιστότοπο, βεβαιωθείτε ότι αυτά τα βασικά σημεία περιλαμβάνονται στον σχεδιασμό του.
Εάν βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο, θα χαιρόμασταν αν μπορούσατε να το μοιραστείτε με το δίκτυό σας. Επίσης, εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας μας. Το ενημερωτικό δελτίο αποστέλλεται το πολύ μία φορά το μήνα και είναι γεμάτο με όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ και συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.