
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι το συστατικό του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί διαδικτυακές ψηφιακές τεχνολογίες όπως επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και άλλα ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Η ανάπτυξή του κατά τη δεκαετία του 1990 και του 2000, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για το μάρκετινγκ. Καθώς οι ψηφιακές πλατφόρμες ενσωματώθηκαν όλο και περισσότερο στα σχέδια μάρκετινγκ και στην καθημερινή ζωή, και καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ψηφιακές συσκευές αντί να επισκέπτονται φυσικά καταστήματα, οι καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν γίνει διαδεδομένες, χρησιμοποιώντας συνδυασμούς βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO ), μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), μάρκετινγκ περιεχομένου, μάρκετινγκ επιρροής, αυτοματοποίηση περιεχομένου, μάρκετινγκ καμπάνιας, μάρκετινγκ βάσει δεδομένων, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, βελτιστοποίηση κοινωνικών μέσων, άμεσο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφήμιση προβολής. Τα e- βιβλία και οπτικοί δίσκοι και παιχνίδια έχουν γίνει κοινά.
Σχεδίαση
Ο ψηφιακός προγραμματισμός μάρκετινγκ είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στη διαχείριση μάρκετινγκ. Περιγράφει το πρώτο στάδιο διαμόρφωσης μιας στρατηγικής για ψηφιακό μάρκετινγκ για το ευρύτερο σύστημα ψηφιακού μάρκετινγκ. Η διαφορά μεταξύ του ψηφιακού και του παραδοσιακού προγραμματισμού μάρκετινγκ είναι ότι χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας και τεχνολογία όπως Κοινωνικά Δίκτυα, Ιστός, Κινητό, κλπ. Ωστόσο, και τα δύο ευθυγραμμίζονται με το όραμα, την αποστολή της εταιρείας και τη γενική επιχειρηματική στρατηγική.
Κατανόηση της αγοράς
Ένας τρόπος με τον οποίο οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να κατανοήσουν τη διαδικασία σκέψης τους είναι αυτό που ονομάζεται χάρτης ενσυναίσθησης. Ένας χάρτης ενσυναίσθησης είναι μια διαδικασία τεσσάρων βημάτων. Το πρώτο βήμα είναι να κάνουμε ερωτήσεις που ο καταναλωτής θα σκεφτόταν ανάλογα με τα δημογραφικά του. Το δεύτερο βήμα είναι να περιγράψουμε τα συναισθήματα που μπορεί να έχει ο καταναλωτής. Το τρίτο βήμα είναι να σκεφτούμε τι θα έλεγε ο καταναλωτής στην κατάστασή τους. Το τελευταίο βήμα είναι να φανταστεί κανείς τι θα προσπαθήσει να κάνει ο καταναλωτής με βάση τα άλλα τρία βήματα. Αυτός ο χάρτης είναι έτσι ώστε οι ομάδες μάρκετινγκ να μπορούν να μπουν στη θέση των δημογραφικών στόχων τους.
Τα Web Analytics είναι επίσης ένας πολύ σημαντικός τρόπος για να κατανοήσετε τους καταναλωτές. Δείχνουν τις συνήθειες που έχουν οι χρήστες στο διαδίκτυο για κάθε ιστότοπο. Μια συγκεκριμένη μορφή αυτών των αναλυτικών στοιχείων είναι τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία που βοηθούν τους εμπόρους να καταλάβουν ποια διαδρομή χρησιμοποιούν οι καταναλωτές. Εδώ χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες που συλλέγονται από άλλα αναλυτικά στοιχεία και στη συνέχεια δημιουργούνται διαφορετικές προβλέψεις για το τι θα κάνουν οι άνθρωποι, έτσι ώστε οι εταιρείες να μπορούν να κάνουν στρατηγική για το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια, σύμφωνα με τις τάσεις των ανθρώπων.
Συμπεριφορά καταναλωτή
Οι συνήθειες ή οι στάσεις ενός καταναλωτή που επηρεάζουν τη διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Η συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζει σχεδόν κάθε στάδιο της διαδικασίας αγοράς ειδικά σε σχέση με ψηφιακά περιβάλλοντα και συσκευές.
Προγνωστική ανάλυση
Μια μορφή εξόρυξης δεδομένων που περιλαμβάνει τη χρήση υπαρχόντων δεδομένων για την πρόβλεψη πιθανών μελλοντικών τάσεων ή συμπεριφορών. Μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να προβλέψουν τη μελλοντική συμπεριφορά των πελατών και να διαμορφώσουν την ανάλογη στρατηγική για ψηφιακό μάρκετινγκ.
Στρατηγική μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός που χρησιμοποιείται από μια επωνυμία για τον προσδιορισμό της πιθανής τοποθέτησης εντός μιας αγοράς καθώς και του υποψήφιου κοινού στόχου. Περιλαμβάνει δύο βασικά στοιχεία: τμηματοποίηση και τοποθέτηση. Αναπτύσσοντας μια στρατηγική μάρκετινγκ, μια εταιρεία είναι σε θέση να προβλέψει καλύτερα και να σχεδιάσει για κάθε βήμα στη διαδικασία μάρκετινγκ και αγοράς.
Συμπέρασμα
Αν σας ενδιαφέρει η συνεργασία μαζί μας,